Ultima postare

Azi imi iau la revedere de la WordPress si ii multumesc ca m-a gazduit aproape un an de zile. A fost primul meu an ca blogger, am avut rezultate cu mult peste asteptarile mele. Nu am postat zi de zi, uneori nici macar o data pe saptamana, si totusi am avut 3682 de vizualizari ceea ce mi-a intrecut cu mult asteptarile. Sunt tare mandra de mine de ceea ce am realizat in tot acest an.

Incepand de azi, noul blog, cu aceeasi tema va fi : http://phototrinus.blogspot.co.uk asa ca va astept acolo cu noi articole, fotografii si multe altele.

Va multumesc tuturor ! Sa aveti o zi frumoasa !

Toamna

Am scotocit in laptop si am dat peste pozele de toamna trecuta. Pana cand va fi toamna adevarata si aici , ma refer la frunze multicolore, ca de plouat ploua tot timpul, va prezint toamna londoneza din 2012.
Restul pozelor le veti gasi pe pagina de Facebook a blogului, deoarece aici nu mai pot uploada nici un fel de poza (doar de marimea 15 kb ceea ce e prea putin).

V-am povestit despre Brasov, acum e randul Sighisoarei.
Am stat in brasov pana pe la 3 dupa-amiaza, dupa care am plecat spre Sighi. Nu sunt decat 117 km asa ca am ajuns acolo cam in 2 ore (la iesirea din Brasov am incasat si o amenda pentru viteza, nu aveam mai mult de 75km/h dar deh, asa ca am mers regulamentar). Drumul este foarte bun, nu sunt gropi sau alte obstacole, pe serpentine am avut ceva emotii dar in rest ok. Trebuie sa va spun ca mie imi e frica in masina, mai ales daca stau in fata. In avion n-am nici cea mai mica problema, dar in masina, la fiecare depasire, dau cand vin tiruri din fata, stomacul il simt in gat, imi transpira palmele si inima imi bate sa-mi sparga pieptul.
Dar sa lasam deoparte detaliile astea si sa va povestesc cum a fost la Sighi. Am ajuns acolo in jurul orei 5, ne-a luat putin pana am reusit sa gasim intrarea in cetate, Gps-ul o cam luase razna si ne indruma aiurea asa ca am inceput sa intrebam fiecare om in parte, am dibuit noi pana la urma. In cetate nu ai voie sa stai cu masina decat jumatate de ora. Dar pentru noi a fost suficient, am parcat in fata vilei unde eram cazati, ne-am scos bagajele si am coborat iar si am lasat masina in parcarea special amenajata de la intrarea in cetate.
In primul rand vreau sa va spun despre locul unde am fost cazati. Se numeste Casa Baroca (nu fac reclama, dar eu m-am simtit atat de bine acolo incat o recomand tuturor) este chiar langa Turnul Cositorarilor si dealul Scolii (unde este si scara acoperita). Este o casa in stil Baroc, de prin secolul XVIII, cu mobila veche din fier forjat si lemn ars, foarte curata si bine ingrijita. Noi am avut camera dubla de la mansarda si pot sa va spun ca m-am simtit ca o printesa, in asternuturi de matase, un pat imens in care amandoi aveam loc de a dormi de-a curmezisul, pana si baia era amenajata in stil medieval. Mi-a placut la nebunie, m-as intoarce oricand acolo. Ne-au pus la dispozitie si o bucatarie, asa ca a doua zi am luat micul dejun acasa dupa care am iesit la colindat.
In Cetate nu sunt multe de vizitat dar atmosfera e atat de relaxanta, incat eu mi-am incarcat bateriile 100%. Imi pare rau ca nu am apucat sa vizitam Turnul cu ceas, am ajuns prea tarziu, duminica se inchide la ora 15 iar lunea e inchis, asa ca mi-a ramas de vizitat pentru data viitoare cand voi mai merge, sunt sigura ca privelistea de sus era magnifica.
Dar gata cu vorbaraia, va las sa vedeti cat e de superba aceasta cetate, eu personal m-am indragostit de Sighisoara,pana in momentul acesta, este locul meu preferat, unde as merge si maine fara sa stau pe ganduri.

Ps: WordPress-ul iar nu ma lasa sa incarc toate pozele asa ca restul le gasiti pe pagina de Facebook a blogului !

City Break Brasov-Sighisoara partea 1

Ati crezut ca am patit ceva ? Nope, sunt mai bine ca oricand, cu bateriile incarcate, gata de munca si fotografiat. Nici in timpul cat nu am fost prezenta aici nu am stat degeaba, am cu ce ma lauda.  Dar, sa incepem cu inceputul… In caz ca va intrebati ce am patit de nu am mai postat eu nimic, stati linistiti dragii mei, sunt ok. Sora mea a fost in vizita la inceputul lunii asa ca a trebuit sa bat Londra la picior cam in fiecare zi (cand nu aveam chef se ducea si singurica, draga de ea), apoi am fost intr-o binemeritata vacanta de doua saptamani acasa in Romania. M-am intors cu 2-3 kg in plus dar in rest e totul in regula. Deh, imi era pofta de placinte, sarmalute si alte bunatati.

Ca tot veni vorba de bunatati, in primul weekend am plecat impreuna cu iubitul la Sighisoara, imi doream sa merg acolo de foarte mult timp, asa ca intr-un final am reusit. Am plecat vineri seara din Galati, am ajuns in 4 ore jumatate la Brasov si am decis sa ramanem o noapte acolo, eram si obositi si infometati asa ca nici unul dintre noi nu mai avea chef de drum.

Cum nu era in plan sa ramanem in Brasov, am inceput sa cautam cazare pe care am si gasit-o imediat, la 10-15 minute de mers pe jos pana in Piata Sfatului. Ne-am instalat in camera dupa care am plecat sa mancam.  Am dat peste restaurantul Bella Muzica (nu fac reclama sau  de genul) dar il recomand cu incredere tuturor, mancarea e absolut delicioasa, iar restaurantul e foarte frumos amenajat, cu o atmosfera foarte calda si placuta.

A doua zi ne-am trezit, am luat micul dejun si am plecat la plimabre prin Brasov. Am urcat cu telecabina pe Tampa ( program in fiecare zi, 12 lei dus-intors) si am mers pana la locul unde este sigla Brasovului, iar privelistea te cam lasa fara cuvinte, se vede tot orasul in splendoarea lui, mai ales acum, toamna, cand padurile se pregatesc de iarna si toti copacii sunt imbracati in culori diferite. Am fost pe strada Sforii (cam ingusta pentru o claustrofoba ca mine), am vizitat Biserica Neagra (6lei, interzis fotografiatul in interior).  Mi-a placut sa merg princ parcuri, sa calc pe covorul multicolor de frunze uscate, sa le aud cum se strivesc sub picioarele mele, ba chair am luat si o castana drept amintire. Cred ca toamna e anotimpul ideal pentru a merge la munte. Uitasem sa va spun ca am avut un weekend minunat, cu temperaturi de 22-25°C.

Dar gata cu povestile, va las sa vedeti cat e de frumos Brasovul toamna.